OFERTA ADMINISTRACJA

Moduł mający za zadanie uprościć i uporządkować dokumentacje w firmie. Porządek w dokumentacji zapewni możliwość dowolnego jej skatalogowania i udostępnienia wybranym rolom jak i bezpośrednio wskazanym pracownikom. Moduł zawiera gotowe szablony dokumentów/umów itp., jak i umożliwia tworzenie własnych, które dodatkowo uzupełniane są dynamicznie danymi z systemu np. tworzenie umowy o pracę będzie wymagało tylko kilka kliknięć myszką.
Pełna kontrola nad publikowaniem dokumentów opiera się na rozbudowanej ścieżce akceptacji z możliwością tworzenia dowolnej liczby kroków, zastępstwach, ilości wymaganych akceptacji itp. Cały proces publikowania dokumentu (np. regulaminu) będzie można później przeanalizować pod kątem szybkości podejmowanych decyzji i w efekcie eliminacji „wąskiego gardła”.
Dodatkową kontrolę nad dokumentacją określają daty ważności i przypomnienia o kończącym się terminie.

 

 

Możliwości

  • Tworzenie własnych dowolnych katalogów dokumentów,
  • Proste tworzenie umów i innych niezbędnych w firmie dokumentów poprzez wykorzystywanie gotowych formularzy,
  • Dynamicznie uzupełnianie formularzy wykorzystujące już wcześniej wprowadzone dane,
  • Definiowanie własnych modyfikowalnych parametrów dokumentów,
  • Tworzenie własnych dokumentów i publikacja go wszystkim bądź tylko wybranym grupom lub pracownikom,
  • Rozbudowana ścieżka akceptacji,
  • Analiza „wąskich gardeł” w procesie akceptacji,
  • Kontrola nad terminami dokumentów oraz umów dzięki statusom i powiadomieniom.

Korzyści

  • Porządek w dokumentacji, wszystko zawsze pod ręką łatwe do odnalezienia,
  • Właściwy obieg dokumentów i znaczne przyspieszenie w zakresie podejmowania decyzji,
  • Oszczędność czasu przy tworzeniu umów i dokumentów dzięki dynamicznym szablonom,
  • Kontrola nad terminami ważności dokumentów, umów itp. co pozwoli na czas przygotować nowe co wyeliminuje nieporozumienia,
  • Eliminacja  „wąskich gardeł”,
  • Przyspieszenie przepływu informacji, poprawa komunikacji i zwiększona kontrola nad informacją.
BEZ ZOBOWIĄZAŃ, BEZ OGRANICZEŃ PRZETESTUJ ZA DARMO

 

Administracja

Moduł przeznaczony jest do zarządzania obiegiem dokumentów w firmie. Prosty, a jednocześnie funkcjonalny system pomoże w segregacji i ułatwi prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Posiada możliwość katalogowania i udostępniania wybranych materiałów konkretnym osobom. Ponadto zawiera gotowe szablony oraz pozwala na tworzenie własnych, co znacznie przyspiesza zarządzanie umowami. Dzięki temu stworzenie dokumentów księgowych będzie wymagało zaledwie kilku kliknięć myszką. Z pomocą rozbudowanej ścieżki akceptacji możesz kontrolować cały przebieg publikowania. Proces ten pozwala na późniejszą eliminację „wąskiego gardła”. Dodatkową kontrolę nad obiegiem dokumentacji stanowią daty ważności i przypomnienia o kończącym się czasie. Dlatego nie musisz pamiętać o uciekających terminach – za sprawą statusów i powiadomień system automatycznie sprawdza daty dokumentów.  

------------------

Jeżeli bałagan w dokumentacji Twojej firmy sprawia Ci kłopot, albo zajmuje zbyt dużo czasu, optymalnym rozwiązaniem jest elektroniczny obieg dokumentów. To opcja dla tych, którzy chcą zrezygnować z wersji papierowych, jednocześnie oszczędzając czas i minimalizując koszty. Moduł Administracja to rozwiązanie, które pozwoli na szybsze i efektywniejsze zarządzanie dokumentami w firmie. Dzięki temu obieg dokumentacji będzie zawsze pod kontrolą.